[Wikipl-l] domena pl

Tomek "Polimerek" Ganicz polimerek w gmail.com
Sob, 15 Kwi 2006, 11:01:59 UTC

Artur Jan Fijalkowski napisał(a):
> Cytowanie Juliusz:

> Hehe - duży projekt komputerowy, to i psuje się często - nie ma co narzekać,
> tylko trza zacisnąć zęby i robić swoje.
>
> a co do wikipedia.pl to wg. mnie jest to separatyzm - przygotowanie do odpalenia
> własnego forka w sytuacji, gdy właściciel się znudzi wikipedią (ptj no offence),
> ponieważ adres ten i tak musi prowadzić do pl.wikipedia.org, aby AMERYKAŃSCY
> dobrodzieje z florydy mogli przydzielić odpowiedniego proxa z klastra :P

Ten ewentualny fork i tak nie będzie mógł się zgodnie z prawem nazywać
Wikipedią. A co do domeny, gdyby ona zaczęła kierować do jakiegoś forka,
to zakończyłoby się to w najgorszym razie sprawą w sądzie, bo Wikipedia
to zastrzeżony znak towarowy Wikimedia Foundation w całej Unii Europejskiej.

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek