[Wikipl-l] domena pl

"Paweł T. Jochym" jochym w rozeta.com.pl
Sob, 15 Kwi 2006, 10:53:33 UTC

Artur Jan Fijalkowski napisał(a):

> [...]

PTJ:)

No offence taken  :)

Co do separatyzmu to taka była decyzja środowiska w czasie gdy
kupowaliśmy domenę.
Taki drobny "safety net". Jak środowisko zmieni zdanie to przecież
KPJas może zmienić
delegację kiedy chce. Wystarczy formularz do nasku wysłać. Ja tylko
staram się dbać o działanie DNS (nie zawsze z powodzeniem jak widać).

Przepraszam wszystkich, którzy oburzyli się na niedziałanie wikipedia.pl.
Przenosiny były konieczne. Niestety nie udało się jak widać bez zacięć
(można onetowi podziękować bo zabił domenę rozeta.com.pl w
konsekwencji zmiany wpisu w delegacji).

Proszę o sygnały gdyby nadal nie działała. W tej chwili zdecydowanie
powinna działać.
U mnie działa. Niemniej nie zakończyliśmy jeszcze całej operacji więc
mogą się zdarzyć jeszcze zacięcia. Z góry za nie przepraszam.

Proszę też o informację od kiedy nie działała. Najlepiej na jochym na
rozeta.com.pl

Pozdrawiam wszystkich świątecznie.

Paweł (ptj)

--