[Wikipl-l] Wikipedysta:DingirXul

sandbox w o2.pl sandbox w o2.pl
Pią, 14 Kwi 2006, 14:25:12 UTC

> Jeśli ten fotografik się zgadza na ich udostępnienie, to jasne że niech
> zostaną. Ja nie sugeruję wyrzucenia tych zdjęć, ja tylko, patrząc na
> nie, czuję że chyba stary już jestem... ;-)

Wiesz, ja tam nie wiem, oni (muzycy) są często starsi od lwiej części nas. :) Za to zdjęcia trzeba ostro weryfikować - za wiele tu państwa, którzy znalezionym zdjęciom bez wahania wlepiają CC.
Kiedyś trzeba będzie też pod tym się przejechać, ale to kieedyś (masa grafik w ogóle nieopisanych i innych przyjemności).

Pozdrawiam,
a.m.