[Wikipl-l] Sołżenicyn

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 01:23:01 UTC

Co tam Batuta. To co w końcu wczoraj ujrzałem w haśle (z tematu tej
wiadomości) załamało mnie, wykaz autorów też. Nie na tyle aby nie uratować
tego hasła, co kosztowało mnie b. dużo pracy i czasu, którego mam ostry
deficyt. Niestety na podstawie jego postaci dowczorajszej sporządzono notkę
do ważnej gazety. Nie mnie powinno być wstyd, ale wstydzę się. I pewnie jak
nikt tego nie zrobi (palcem nie będę pokazywał, a w drugiej kolejności zdaje
się społecznym rzecznikiem jest Lzur) to ja przeproszę.

I uważam, że na głownej stronie powinno być napisane wołowymi literami -
informacje z Wikipedii weryfikuj w co najmniej dwóch innych źródłach, jeśli
są internetowe, lub jednym tradycyjnym.

A autorzy, jeśli nie znają b. dobrze języka, to nie powinni w ogóle blisko
podchodzić do haseł, dla których w tym języku są napisane bazowe źródła.
Inaczej będą pisali ploty z jarmarku.

Jestem wypluty, i pewnie znowu pisze niezrozumiale :-))

	Janusz 'Ency' Dorożyński