[Wikipl-l] Che, che

4c_wikipedia w op.pl 4c_wikipedia w op.pl
Sob, 8 Kwi 2006, 19:22:58 UTC

>Po czymś takim:
>
>11:51, 8 kwi 2006 (hist) (różn) m Ideał (teoria pierścieni) (drup -
>nieznacza redakcja)
>
>nastąpiło to:
>
>16:28, 8 kwi 2006, 4C (edycje) zablokowany przez Roo72
>(Dyskusja) (wygasa: wygasa 16:28, 9 kwi 2006) (Nieortograficzne
>opisy ostatnich zmian)
>
>Wyjaśnienie - "drup" oczywiście był zamierzony, "nieznacza" to
>typowa _pomyłka_.
>
>Czy któryś z administratorów zechciałby to zdjąć?
>
>Pozdrawiam, 4C.

He, he...

Ot koncepcik takowy przyszedł mi właśnie do głowy i chęć
nieprzeparta we mnie wzbiera podzielić się nim z Wami właśnie
teraz - byłżeby Stalowy Kangur aż tak impregnowany na zdrowy
rozsądek?

Stalowy czyli zakuty w stal? Łeb, znaczy się...

Pozdro, 4C.