[Wikipl-l] Prośba o zmianę nazwy użytkownika

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Śro, 5 Kwi 2006, 16:26:03 UTC

/
> [...]
| specjalnie nie przejąłem.
|
| Biorąc pod uwagę, że na Wiki planuje zostać na dłużej,
| odpukać, chciałbym poprosić o zmianę loginu, szkopuł w  tym,
| że mam już trochę więcej niż dopuszczalne maksimum
| (http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Biurokrata) które
| można mieć aby takiej operacji dokonać.  Zakładając, że nie
| ma jakiś przeszkód technicznych, chciałbym poprosić
| społeczeństwo Wiki o pozwolenia na nagięcie zasad w tym
| przypadku i pozwolenia na zmianę mojej nazwy użytkownika na
| coś bardziej rozsądnego – myślę po prostu o „Michał Rosa".

Roo, nie, nie rób nam tego. Przecież i tak każdy wie jak masz na imię, jakie
masz nazwisko. A nik zrósł się z Tobą, kojarzy się z antypodami, i zatracił
swoją przypadkowość i charakter zlepka znaków. Napełniłeś go treścią. Jest
już (ale pompatyczne) częścią historii plwiki. Ponadto, nowy nik to już nie
to, byłby odstępstwem od zwyczaju występowania pod mniej lub bardziej
abstrakcyjnymi pseudonimami. Sądzę że ten zwyczaj jest fajny, i jak jeszcze
znana jest metrykalna tożsamość tego kogoś, to jest całkiem sympatycznie.
No i to obciążanie bazy taką zmianą, czy warto?

Ale jak będziesz nalegał, to trudno, zgłoś żądanie takiej zmiany.

	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński