[Wikipl-l] obniżaje jakości - pytania

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 4 Kwi 2006, 19:20:32 UTC

Napiszę tylko tak, kiedyś toczył się spór o to, czym jest jest
wandalizm, a czym nie. Toczył się też spór o to, czym jest trolling
a czym nie. W naiwności swej i kierując się Wikietykietą, zakładam,
że ty zakładasz dobrą wolę innych Wikipedystów.

Mam jednak gorącą prośbę. Czy możesz dla dobra wszystkich i w imię
współpracy zrezygnować z wpisywania w pasek edycji haseł typu "drup"
czy jak to tam było. Nie wiem, czy dalej to robisz, ale niektórzy
uważąją, że robisz to celowo, by ich zdenerwować.

Może tak nie jest i myślę, że nie robisz tego celowo, tylko z
nawyku. Jeśli nie robisz tego celowo, to po prostu do diaska napisz,
że nie jest twoim zamiarem łamanie Wikietykiety. Przepraszam, znowu
się uniosłem.

I z drugiej strony, także prosze inych Wikipedystów o rezygnację z
przytaczania starych cytatów odnoszących się do 4C. Bo mimo, że spór
niby dotyczy czego innego, to jednak dotyczy właśnie tego. IMO. To
jeszcze przed przeczytaniem pozostałych postów.

pozdrawiam

Przykuta