[Wikipl-l] Roo, 4c a ortografia

kadora90 w interia.pl kadora90 w interia.pl
Wto, 4 Kwi 2006, 14:29:33 UTC

Jeżeli 4c specjalnie robi w opisie edycji błędy to głupio i tyle, ale nie można nikogo za to rugać. Ja np.
jestem dyslektykiem, ale staram się pisać najlepiej jak potrafię. Z drugiej strony Roo powinien być troszeczke spokojniejszy i bardziej kulturalny przynajmniej w podejściu do płci pięknej :). Tymczasem jest niegrzeczny. Niektórzy zupełnie nie potrafią stosować sztuki dyplomacji. Groźba to faktycznie narzędzie dla osób zakompleksionych, nie potrafiących uzyskać celu po dobroci...

Co do podłoża sporu to mogę powiedzieć że roo narobił sobie swoją postawa wrogów. Powinien zachowac większy dystans i spokój. Jego wypowiedzi czesto bywają nieeleganckie.

A 4c prosiłbym aby specjalnie błędów nie robiła bo to zabawne nie jest. I prośba jest tutaj wszystkim co może zrobić admin czy ja. Straszenie blokadą nie jest uzasadnione w tym przypadku. śmierdzi wręcz atakami osobistymi

W:Sobol

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924