[Wikipl-l] Wikitravel

Adam Dziura adziura w gmail.com
Wto, 4 Kwi 2006, 04:33:16 UTC

Może wiecie już a może jeszcze nie:
30 marca ruszyła polska wersja Wikitravel - czyli takiego przewodnika
turystycznego na wiki.

Nie jest to firmowane przez Fundację Wikimedia, ale można pomóc też tam :)

Przy okazji dowiedziałem sie na ircu, że nie mogą tam wstawiać tekstu z
Wikipedii bo tam inną licencję mają. No i uświadomiono mnie, że można
sobie wstawić na stronę dyskusji takie szablon:

{{Szablon:DualLicenseWithCC-BySA-Dual}}
http://pl.wikipedia.org/wiki/Szablon:DualLicenseWithCC-BySA-Dual
aby udostępniać swoje edycja na Licencjach Creative Commons. Może dzięki
temu komuś ułatwimy korzystanie z tekstów pisanych na wikipedi... Co wy na
to?

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://mojaopera.9g.pl
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż, jeden order - nad grobem krzyż"