[Wikipl-l] blog redaktora - Lodzermensch

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 3 Kwi 2006, 13:07:29 UTC

> Podpisuję się pod tym obiema ręcami i wolną nogą.

Akurat Pietras gdy siedział w WF robił bardzo wiele korzystnych
edycji, a poza tym da się przez to:

1. wyłapywac potencjalnych wandali
2. móc z tym problemem coś robić - np. zgłaszać na liste dyskusyjną

Przypadek który opisuję zaczął się o wiele wcześniej niż go
zauważyło parę osób włąsnie dzięki WF

WF, podkreślam raz jeszcze, jest przede wszystkim dla początkujących
Wikipedystów, których dzięki temu projektowi daje się kontrolować i
kanalizować ich energię.

Przykuta