[Wikipl-l] blog redaktora - Lodzermensch

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 3 Kwi 2006, 09:59:22 UTC

> Trzeba niestety wypracować jakieś ogólniejsze stanowisko wobec takich
> wikipedystów w wieku między 10 a 16 lat, ponieważ jest ich wielu i z
> większością  z nich są problemy (szczęście, że chociaż przyznaja się do
tego
> wieku, co mnie osobiście obniża stres)
> Pozdrawiam
> AJF/WarX

A ja powiem brutalnie po raz kolejny - jakbyście się nie wygłupiali w te
zabawy z RPG i zdobywanie punktów, toby było dwa razy mniej problemów z tego
typu osobmi, jak również Pietrasem. I idę o zakład, że zaraz rzuci się na te
punkty kolejne dziecko, czyli ten Solik przepisujący artykuły z encyklopedii
popularnych dla młodzieży oraz czasopism ilustrowanych.

To RPG to jest taki lep dla wszystkich nieudaczników, którzy nie mogąc
inaczej udowodnić swojej wartości, rzucają sie na zabawę z punktami, a potem
zostaja rozbabrane tematy, jak już nie ma po co dalej pracować - typu
zaczęte portale.

No i trzeba zabronić komitetu powitalnego dla wszystkich poniżej dość
wysokich limitów, bo od dłuższego czasu głównie różne świry i nowicjusze
witają nowych. To jest paranoja totalna. ALbo trzeba ustawić to z automatu,
albo skasować inicjatywę.

Beno