[Wikipl-l] Reklama Wiki

Nova nova w o2.pl
Sob, 1 Kwi 2006, 17:18:41 UTC

31 Mar 2006 LukMak :
> Jeśli grupą docelową są na przykład studenci określonego kierunku to w
> jakiejś gablotce którą zauważą, można by powiesić hasło związane z ich
> dziedziną nauki. Graficznie podobnie by to mogło wyglądać do www
> pl.wiki. Na dole napis krótki i jasny, zapraszający do rozwoju
> Wikipedii. Wadą kierowania reklamy do takich wąskich grup docelowych
> jest konieczność zrobienia licznych plakatów, które będą wykorzystane w
> mniejszym stopniu, pierwszy sposób jest łatwiejszy.

Takie ukierunkowane plakaty bardziej by trafiały do świadomości, na początek można rozważyć jakiś okrojony zestaw grup docelowych.

Przy okazji tej dyskusji warto wspomnieć o Festiwalach Nauki, które odbywają się w wielu większych akademickich miastach Polski. Byłyby dobrą okazją do przeprowadzenia takiej zorganizowanej "jesiennej" akcji. We Wrocławiu we wrześniu odbywa się Dolnośląski Festiwal Nauki i zamierzam na nim powiedzieć słów kilka o Wikipedii, może inni Wikipedyści też mają takie możliwości?

Na pewno wszelkie materiały promocyjne opracowane teraz bardzo by mi się przydały ;)

Pozdrawiam,
Nova