[Wikipl-l] Odp: Prima aprilis w Unicodzie

zero zero w wp.pl
Sob, 1 Kwi 2006, 15:02:35 UTC

Dnia 1-04-2006 o godz. 2:29 Daniel Koć napisał(a):
> Ktoś znów wykorzystał mechanizm unicodowy do zabawy i stworzył fałszywe
> konto "Kwiecień" (%D0%9Awiecie%C5%84), z którym wpisał się na PUA z
> notatką, że jego wkład został usunięty. W rzeczywistości jest to nowe
> konto, więc oczywiście i wkład ma nikły. Zrewertowałem ten dowcip, ale
> coś mi nie wychodzi blokada konta dowcipnisia.

czy checkuserzy zajeli sie delikwentami? przeciez to musi byc ktos
kto zna dosc dobrze wiki, mielismy jedna selene i jednego kwietnia i
trzeba namierzyc tego kto to robi.

czy mozna sprawdzic np. kto jeszcze logowal sie z danego IP?

zero