[Wikipl-l] Nowe Lepsze Szablony

TOR tor w oak.rpg.pl
Wto, 30 Lis 2004, 23:31:49 UTC

Moi drodzy, zapraszam do obejrzenia i oceny mojej propozycji
ujednolicenia wyglądu najważniejszych szablonów na Wikipedii:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:TOR/brudnopis#Nowe_Lepsze_Szablony

Zwracam uwagę na fakt, iż nie będą one umieszczane na wielu stronach, a
tam gdzie bedą umieszczone _powinny_ zwracac na siebie uwage. Stad taki
a nie inny dobor teł (tak to sie odmienia? :P) - kolorowych i dosc
zywych, w przeciwienstwie do obecnych odcieni szarosci (z niebieska
ramka... :)).

Starałem sie tez, by już same kolory były charakterystyczne i mówiły coś
o akcji, jakiej oczekuje się od użytkownika, gdy zobaczy dany szablon.

Kolory zostały zaczerpnięte z angielskiej Wikipedii.

Bukiety kwiatow, czeki i konstruktywna krytyka mile widziane. :)

--
TOR