[Wikipl-l] Re: dziwny widok

Tomasz Goździewicz tomek.go w gmail.com
Wto, 30 Lis 2004, 13:29:41 UTC

On Tue, 30 Nov 2004 13:18:16 +0100, selena <kovalusie w go2.pl> wrote:
> [...]

Dodam tylko, że wniosek na irc (nie mój, ale poparłem) padł na
podstawie obserwacji [[en:]], gdzie takie pogrubienie wprowadzono
wcześniej i się nam też spodobało (jak widać nie wszystkim)

> Jestem więc PRZECIW boldowi, ale pewnie będę w mniejszości. Niech
> wypowiedzą się inni i w zależności od tego podasz mi sposób zmiany na
> gołą czcionkę /no chyba że się przyzwyczaję, ale nie wiem.../

Ja jestem ZA, od razu rzuca się w oczy każda zmiana, szczególnie
bardzo mała, jak przecinek czy jedna literka.

Pozdrawiam
--
[[Wikipedysta:GoTo]]