[Wikipl-l] Re: Re: fanzine

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Wto, 30 Lis 2004, 09:05:30 UTC

  Użytkownik "Marcin Sochacki"napisał:

  >Było tego jeszcze więcej, np. duży napis "Wikipedia" w lewym górnym
  >rogu, gdzie teraz jest "Fanzinepedia". Jeśli tamto było do dogadania, to
  >wszelkie inne miejsca też uda się dopracować, niemniej są to już IMHO
  >kruczki (zależy mi zwłaszcza na <TITLE>).
  >
  >Możesz natomiast przybliżyć, o którym napisie "Wikipedia" mówisz?
  >Bo jeśli o tym w pierwszym akapicie, to nie ma się do czego
  >czepiać. Autor stwierdza fakt, że "Wikipedia jest dostępna na zasadach
  >Licencji Wolnej Dokumentacji GNU." Prawda? Prawda.
  >
  >Słowo "Wikipedia" jest linkiem do hasła w encyklopedii. Nie jest linkiem
> [...]

  Strona http://www.fanzine.pl/ występuje na samym środku napis Wikipedia,
który linkuje do następnej strony:
http://www.fanzine.pl/wikipedia/Strona_główna.

  W tej pierwszej rzeczywiście w <TITLE> nie występuje słowo wikipedia ale
już w drugiej jako <TITLE> mamy: Strona główna - Wikipedia. Poza tym w samym
URL wsytępuje (jak widać wyżej wikipedia). Wg mnie jeśłi licencja mówi o
tytule (nazwie) to nie chodzi tam tylko o sekcję <title> w HTML'u ale
ogólnie o jakikolwiek tytuł dokumentu. Informacje o tym, że pochodzi to z
Wikipedii powinny być zawarte w tekście ale nie w tytułach.

  DanielM