[Wikipl-l] np. dysleksja

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pią, 26 Lis 2004, 19:24:43 UTC

>Po prostu zauważyłam, że zwróciłeś się rano do Jonasza w "średnio
>delikatny sposób" i dotknęło mnie to, dlatego zabrałam głos. A pozostali
>wspomniani przeze mnie to dwa kolejne przykłady, które ktoś kiedyś
>potraktował niemiło, co mi się nie podoba. Ja mogę poświęcić dla nich
>kilka moich nie powstałych artykułów, choć wolałabym oczywiście nie
>musieć tego robić, bo najbardziej lubię pisać.

Idę pić piwo. Dobranoc.

Selena
Na szczescie jestem gruboskornym zolwiem, I zadne "niedelikatnosci" dotknac mnie nie potrafia. Cenie sobie troske mzopw o jakosc Wikipedii I postaram sie jeszcze bardziej uwazac na moje literowki. Obawiam sie jednak, ze do konaca wyeleliminowac ich nie bede potrafil.

Jonasz