[Wikipl-l] np. dysleksja

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pią, 26 Lis 2004, 13:14:15 UTC

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Gemma
Sent: Friday, November 26, 2004 3:06 AM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] np. dysleksja

From: "selena" <kovalusie w go2.pl>
> Bardzo proszę o zwrócenie uwagi na artykuły wikipedystów dyslektyków lub
> Mam na myśli Jonasza, Atamana i Zubera. (wymienieni są świadomi swoich

Jonasz już dawno wyleczył się z dysleksji. Tajemnicza to sprawa.

> I trochę zrozumienia - bo taka dysleksja to choroba, a nie niedbalstwo,
> nieuctwo i głupota.
> Selena

Tak choroba dzisiejszych czasów. Bo za moich nie było tego - podstawówka
lata '70.

Beno/GEMMA

Z dyslekcji wyleczyl mnie polski slownik ortograficzny, ktory dolaczylem do angielskiego Worda. Czasmi jednak wymykaja sie bledy, niekiedy bardzo komiczne.

Jonasz