[Wikipl-l] np. dysleksja

selena kovalusie w go2.pl
Pią, 26 Lis 2004, 06:04:06 UTC

Bardzo proszę o zwrócenie uwagi na artykuły wikipedystów dyslektyków lub
robiących błędy z powodu uwarunkowań typu pobyt za granicą od drugiego
roku życia itp. Zamiast ich sztorcować i krytykować, poprawmy błędy -
rzeczywiście, nie powinny straszyć miesiącami.
Mam na myśli Jonasza, Atamana i Zubera. (wymienieni są świadomi swoich
słabości i mam nadzieję, że się nie obrażą za to wymienienie - robię to
dla dobra projektu).
Spójrzcie na ich wkład i wiedzę i odpowiedzcie sobie na pytanie, czy
lepiej byłoby dla Wikipedii aby przestali pisać?
Według mnie - stanowczo nie.
Oczywiście oburzycie się  i powiecie "z jakiej racji" poprawiać cudze
błędy? Cóż... I dla mnie poprawianie literówek nie jest najbardziej
wymarzonym wkładem w Wikipedię. Artykuły trzech wspomnianych osób są
jednak warte tego zachodu.
I trochę zrozumienia - bo taka dysleksja to choroba, a nie niedbalstwo,
nieuctwo i głupota.
Selena