[Wikipl-l] Stub

TOR tor w oak.rpg.pl
Pią, 26 Lis 2004, 02:00:38 UTC

Gemma wrote:
> From: "TOR" <tor w oak.rpg.pl>

> Fatalny pomysł, zważywszy na "upiększaczy" takich wpisów. Wystarczy, że mamy
> wielgaśny obrazek przy wpisie o zwykłym stubie. Teraz będzie jeszcze
> dodatowy "order niedoróbki" albo i ramka na dwa cale przy takich wpisach w
> środku artykułów. Ja proponuję pójść od razu za ciosem i dowalić migający
> czerwony ekran, żeby było jeszcze "ładniej".
>
> Zupełnie co innego, gdyby wpis o stubie był jenowierszowy, ale siła default
> userów zbyt wielka.
>
> Ergo: artykuły to nie choinka.

Ok... Wzialem kilka glebokich wdechow (czy wystarczajaco duzo to sie
okaze). I teraz tak:

Primo: szablon ten wcale nie musi miec obrazka. Poniewaz bedzie sie
znajdowal w srodku artykulu chyba wlasnie lepiej by go nie mial
(pochylenie tekstu i wciecie powinno wystarczyc dla wyroznienia).
Nigdzie powyzej nie napisalem ze ma byc _dokladnie_ taki sam. Chodzilo
mi po prostu o szablon spelniajacy ta sama funkcje.

Secundo: Naprawdę Cię błagam, zostaw ironie poza tą listą. Skupmy się na
dogadaniu się/osiągnięciu kompromisu. Polecam lekutrę
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikietykieta
I proszę, weź sobie do serca zwłaszcza punkty 1, 2, 4 (!), 5, 6, 7, 8 i 9.

Pozdrawiam,

TOR