[Wikipl-l] Kategorie "Na podstawie XYZ"...

Andrzej B. chepry w poczta.onet.pl
Czw, 25 Lis 2004, 22:04:47 UTC

W wiadomości wysłanej przez selena 25 listopada 2004 o 21:41:20 przeczytałem:

s> Zdaje się, że "j" wzięło się stąd, że jest to "encyklopedja" - sprzed
s> reformy ortografii.

Zgadza się, ale mamy A.D. 2004 i jesteśmy po kilku reformach :)
Nawet, gdyby ten ktoś (pomysłodawca kategorii) nazwał ją:
[[Kategoria:Na podstawie "Wielkiej encyklopedji Powszechnej"
Gutenberga]] to też by był błąd...

--
Chepry (Andrzej Barabasz)