[Wikipl-l] Kategorie "Na podstawie XYZ"...

mzopw mzop w neostrada.pl
Czw, 25 Lis 2004, 21:50:40 UTC

Użytkownik selena napisał:

> A z tym, owszem, zgadzam się.
>
> Pozdrawiam,
> Selena

W kategoriach jest niestety bałagan i będzie.
Trudno mi z racji mojej małej podatności na ideologie wszelkiego typu
ocenić, czy to co uważam za jedyne rozwiązanie mogące poprawić ten stan,
jest do przyjęcia na Wikipeii.
Mianowicie tylko wtedy powoli będzie można uporządkować kategorie i nie
powiększać tam bałaganu jeżeli wprowadzi się zasadę, że kategorii nikt
nie może utworzyć ani zlikwidować sam. Czyli coś w rodzaju kontrasygnaty
drugiego wikipedysty.

mzopw