[Wikipl-l] poeci (nie)angielscy

PIBWL derela w polbox.com
Pon, 22 Lis 2004, 22:53:50 UTC

> From: selena <kovalusie w go2.pl>

> Prosz  o rad . Jest artyku  - lista - "Poeci angielscy". Na owej li cie
> s  jednak poeci i angielscy, i irlandzcy, szkoccy, australijscy ,
> nowozelandzcy... Co robi ? Czy przenie   pod inn  nazw , czy przyj   -
> tak jak w przypadku "Literatura angielska",  e to j zyk jest tu istotny
> i zostawi  jak jest?

Nie wiem, czy nie czas rozwazyc odlinkowania: "poeci angielscy" spod
Anglicy, "polscy generalowie" spod Polacy itp... (zob:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_kategorii:Rosyjscy_politycy )
- bo pojawia sie sporo wyjatkow, ktore maja inna narodowosc. Wtedy
"poeci angielscy" mogloby oznaczac ogolnie anglojezycznych.

(ale wiem, ze ten pomysl sie nie spoidoba)

Chyba, ze rozdrobnic to dalej: "poeci australijscy", "poeci
szkoccy"... (co, przyznam, nie do konca mi sie podoba)

---

Z innej beczki:

> To przede wszystkim NASZA strata. Tracimy konsumenta naszej pracy, a
> przecie  dla niego jeste my.

...Nie, to on traci moznosc obcowania z Krynica Madrosci Wszelakiej
;-)

Regards,
Michal Derela
---