[Wikipl-l] Adminizm

Przemysław Zubrycki zubrycki1 w wp.pl
Pon, 22 Lis 2004, 11:31:04 UTC

Zgłaszam swoją kandydaturę na admina. Po głęboki  przemyśleniu sprawy wydaje
mi się że już jestem odpowiednio zainfekowany wirusem wikipedii by nie
opuścić tego zbożnego przybytku w przypływie jakiejść drobnej depresji.
Muszę tylko złożyć samokrytykę, którą miał już okazję przeczytać Lzur : No
cóż w sumie to nie wiem czy chciałbym zostać adminem. Wiadomo że jaką taki
musiałbym się z czystego poczucia obowiązku zająć polowaniem na wandali, a z
czasem u mnie dosyć krucho. Teraz jeszce mam czas, ale pierwszego grudnia
idę do pracy i wolną chwilkę znajdę pewnie tylko w wekendy i czasami w nocy.
Dodatkowo robię całą masę błędów językowych, co jako adminowi chyba nie
przystoi :) więc również poprawiacz ze mnie kiepski.  Jeśli po tej mojej
samokrytyce nadal uważasz ze się nadaję to teoeretycznie mogę sprobować
zawsze to poręczniej gdy ma się możliwość usuwania haseł , a nie prosić
ciągle o to adminów. Mogę tylko dodać że już chyba wiem że chcę zostać
adminem (a miałem czas do namysłu jak trzy dni nie miałem internetu). A w
sprawie krucjaty przeciwko wrogom wikipedii postaram się poprawić swoją
skuteczność. Resztą pozostawiam waszemu osądowi.

Pozdrawiam : Zuber (Przemysław Zubrycki)