[Wikipl-l] Re: tabelki nawigacyjne

PIBWL derela w polbox.com
Sob, 20 Lis 2004, 22:45:31 UTC

> From: "Gemma" <studio w gemma.edu.pl>

> Jasne, najlepiej tak jak u królów. Na saaaaaaamym ko cu, np. po dziesi ciu
> ekranach, kiedy to zainteresowanemu odejdzie ju  ochota przejechac si  po
> s siednich artyku ach..

Jak taki niecierpliwy, to jego strata. Uwazam, ze tabellki
nawigacyjne powinny byc na koncu. Jesli komus sie nie chce chociazby
przejrzec jednego krola, to nie wiem po co ma "przejezdzac" się po
innych :-)

> Gdyby zrezygnowa  z wyg upów z rozbudowanymi graficznie tabelkami, a w to
> miejsce da  jednowierszowy wpis nawigacyjny, to nikt by nie protestowa ,  e
> zajmuje to miejsce na pocz tku strony.

Hmm, jednowierszowy wpis to nie brzmi zle.

>  W przypadku laureatów Nagrody Nobla moim zdaniem stosowanie
> danej
>
> Czyli zainteresowany b dzie dodatkowo kilka ? I Czeeeeeeeeka ?
>
> Ja bym zrobi  na pocz tku jednowierszowy poprzedni-nastepny i w tej samej
> linijce "zobacz list  wszystkich w tabelce na dole artyku u.

Wedlug mnie, u noblistow tez jest celowa mala tabelka (lub
jednowierszowy wpis) poprzedni - nastepny. Mala donioslosc
praktyczna, ale w tym wypadku fajny gadzet.

Pozdrawiam,
Michal Derela - Pibwl

http://pibwl.republika.pl