[Wikipl-l] Re: tabelki nawigacyjne

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pią, 19 Lis 2004, 22:35:51 UTC

From: "Daniel Milaczewski" <dm w mikrobit.pl>
>   Z glosowania na temat tabelek nawigacyjnych wynika, ze stosowanie
tabelek
> w formie list, gdzie wyszczególnienie sa wsczyscy w przypadku duzej liczby
> kandydatów nie jest zalecane. Bardziej preferowny jest styl poprzedni
> nastepny.

Jasne, najlepiej tak jak u królów. Na saaaaaaamym końcu, np. po dziesięciu
ekranach, kiedy to zainteresowanemu odejdzie już ochota przejechac się po
sąsiednich artykułach..

Gdyby zrezygnować z wygłupów z rozbudowanymi graficznie tabelkami, a w to
miejsce dać jednowierszowy wpis nawigacyjny, to nikt by nie protestował, że
zajmuje to miejsce na początku strony.

 W przypadku laureatów Nagrody Nobla moim zdaniem stosowanie
> tabelki nawigacyjnej mija sie z celem. Wystarczy zastosowac w kazdym
> artykule odsylacz do listy zawiuerajacej wykaz wszystkich laureatów z
danej
> dziedziny.

Czyli zainteresowany będzie dodatkowo kilkał? I Czeeeeeeeekał?

Ja bym zrobił na początku jednowierszowy poprzedni-nastepny i w tej samej
linijce "zobacz listę wszystkich w tabelce na dole artykułu.

Beno/GEMMA