[Wikipl-l] 50 tysiecy jest realne :)

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pią, 19 Lis 2004, 14:08:28 UTC

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org
[mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of selena
Sent: Friday, November 19, 2004 8:56 AM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] 50 tysiecy jest realne :)

  > wiesz, na ten temat sa dwie szkoly -- falenicka i otwocka. mozna od
> poczatku pisac solidnie i potem linkowac tylko itp., ale mozna tez
> najpierw naszkicowac zagadnienie i zrobic uklad zaleznosci miedzy
> pojeciami a potem go dopiero wypelniac. zaleznie od nastroju preferuje
> to jedna to druga, bo w koncu tabakiera dla nosa (czyt. metoda do
> zamierzen) a nie odwrotnie.
>
> chodzi mi o to, ze same w sobie stuby nie sa zle, zle tylko jesli sie
na
> nich poprzestanie.

A poza tym powtarzam, to co juz pisalem sto razy. Stub stubowi nie
rowny. Pomeidzi jednym, a piecioma zdaniami jest wielka roznica. Jesli
wezmiemy jakakolwiek encyklopedie papierowa, to wiekszosc zawartych w
neij wpisow, to sa stubby wedlug anszych kryteriow.

Nie wstydzimy sie dobrych stubow.

Jonasz