Re: [Wikipl-l] Akcja 50 tys. haseł

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 17 Lis 2004, 02:05:28 UTC

From: "Krzysztof P. Jasiutowicz" <kpj w gower.pl>

> Jak wskazują wszelkie znaki na niebie i na ziemii w krótkim czasie
> polska Wikipedia osiągnie liczbę 50 000 artykułów.
> Aktualnie: '''44684'''

50000 to w przyszłym roku raczej, a jak jeszcze przed jubileuszem porobimy
porządki, to dodatkowo się odwlecze.

> Będzie to krok milowy w rozwoju polskiej Wikipedii.

Będzie trzeba napisać artykuł [[krok milowy]], bo jubileusz takowym nie
jest. No chyba, że od 50001 artykuły będziemy inaczej edytować, albo
software przejdzie na następną początkową cyferkę w numerze wersji?

> Dzięki tytanicznej pracy zastępów Wikipedystów,
> polska Wikipedia rośnie w siłę, a ''open
> content'' ma się w Polsce coraz lepiej.

Raczej paru głupków, którzy się nie mogą odkleić od Wikipedii i dążą ku
samozagładzie :-)

> Powstaje pytanie czy coś chcemy zrobić z tej okazji, poza wychyleniem
> lampki przedniego szampana (ewent. Sowietskoje igristoje) ?

Nie tędy droga, ostatnie promocje to straszny zalew edycji do revertów itp.
No ale może się zle orientuje, bo ja juz nawet w Wikipedii nie wyrabiam -
zjadam ogon. W kadym razie reklama do mas raczej nie.

Beno/GEMMA