[Wikipl-l] kolorowe kredki

Tomasz Sienicki tsca w edb.dk
Wto, 16 Lis 2004, 22:36:18 UTC

 Marcin Sochacki wrote:

> Selena masz jakieś niewiarygodne "szczęście" trafiać na takie przypadki.

 Nie tylko tow. Selena; ja też często to obserwuję.

 Ale ja nie o tym; to jest mail z cyklu 'zabawki': może zrobimy sobie
 oznakowanie przestrzeni nazw kolorami? Kiedyś tak było. Główne strony
 z hasłami: tło białe, jak dotychczas. Strony dyskusji: blada żółć.
 Strony 'Wikipedia:' inne tło. 'MediaWiki:' jeszcze inne,
 'Wikipedysta'... itd.

 Zobaczcie, jak to wygląda w Wikisłowniku; obejrzyjcie jakąś dyskusję,
 stronę w przestrzeni Wikisłownik: itd.

 Przykładowe linki dla leniwych:

 przestrzeń meta http://pl.wiktionary.org/wiki/Wikis%C5%82ownik:FAQ
 przestrzeń dyskusji http://pl.wiktionary.org/wiki/Dyskusja:Strona_g%C5%82%C3%B3wna