[Wikipl-l] Akcja 50 tys. hasel

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Wto, 16 Lis 2004, 14:09:48 UTC

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Krzysztof P. Jasiutowicz
Sent: Monday, November 15, 2004 6:13 PM
To: wikipl-l w Wikipedia.org
Subject: [Wikipl-l] Akcja 50 tys. hasel

Witajcie,

Jeżeli ktoś nie czytał na WP-PL
----
Jak wskazują wszelkie znaki na niebie i na ziemii w krótkim czasie
polska Wikipedia osiągnie liczbę 50 000 artykułów.

Aktualnie: '''44684'''

Będzie to krok milowy w rozwoju polskiej Wikipedii.  Dzięki tytanicznej
pracy zastępów Wikipedystów, polska Wikipedia rośnie w siłę, a ''open
content'' ma się w Polsce coraz lepiej.

Powstaje pytanie czy coś chcemy zrobić z tej okazji, poza wychyleniem
lampki przedniego szampana (ewent. Sowietskoje igristoje) ?

...Ciach

Pozdrowienia,
Kpjas.
Moze starym dobrym socjalistycznym zwyczajem zaczniemy podejmowac zobowiazania produkcyjne.

Kto zrobi wiecej niz jo!?

Ja sie zobowiazuje przerwac, moj urlop I dokonczyc biografie niezwykle nudnych premierow Prowincji Kanady I rozpoczac olbrzymi temat geografia Ametyki Polnocnej. Tyyyyyysiace potencjalnych arykulow. W srode z Polski prztyjezdrza do mnie polski atlas (bardzo profesjonalny), nie bede wiec mial problemow z nazewnictwem.

Do roboty rodacy.

By Wikipedia rosla w sile, a Wikipedysci zyli dostaniej.

Jonasz