[Wikipl-l] NPA

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 15 Lis 2004, 15:37:36 UTC

From: "mzopw" <mzop w neostrada.pl>

> Niech się Pan nie martwi profesorze. Wartościowe rzeczy nie przepadną. A
> jak nie dowierzasz to masz czas do północy.

Nie chodzi o dowierzanie. Ja czesto zajmuje sie takimi adminskimi rzeczami i
ZAWSZE jest to rekodzielo - sprawdzanie kazdego artykulu z osobna. A ze
jesteś młodym adminem, to duże szanse, ze bedziesz smialo kasowal, moze
nawet ciut za smialo. Dopiero z czasem przychodzi strach przed KPJasem. (ale
mi sie zrymowalo).

Beno/GEMMA