[Wikipl-l] Re: Herb Prymasa Józefa Glempa

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Pon, 15 Lis 2004, 12:21:07 UTC

  Użytkownik "Daniel Miłaczewski" napisał:
  > Doszło do nieporozumienia między mną a Szumykiem w sprawie herbu Prymasa
  > Józefa Glempa i ogólnie herbu Prymasa Polski. Dyskusję na ten temat
  > przeniosłem do Dyskusji szablonu Prymasi Polski (dotyczy ogólnie herbu
  > prymasa: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_szablonu:Prymasi_Polski )
  > oraz do dyskusji artykułu Józef Glemp
  > (http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:J%C3%B3zef_Glemp ).
  > Proszę o zajęcie stanowiska innych wikipedystów.

  Generalnie ja jestem zdania, że w szablonie Prysmasi Polski nie powinno
być herbu Józefa Glempa jako, że jest to jego herb a nie herb przypisany do
urzędu prymasowskiego. Druga kwestia to umieszczenie w artykule Józef Glemp
dwóch herbów generalnie takich samych (jeden to tylko tarcza herbowa drugi
to pełny herb z atrybutami).

  DanielM