[Wikipl-l] LDAP w wiki ...

admin w ctn.pl admin w ctn.pl
Pią, 12 Lis 2004, 22:05:11 UTC

Witam,

Nie wiem czy w dobre miejsce pisze - jesli nie bardzo prosze o
informacje gdzie napisac.
Jestem tutaj nowy, z wikipedia spotykam sie od strony administracyjnej
pierwszy raz. potrzebuje zrobic autoryzacje dostepu do artykulow via
LDAP.

Cel:
- user majacy ustawione jakies tam okreslony atrybut ma mozliwosc
czytania artykulow,
- tylko administrator moze zmieniac, dodawac zmieniac zawartosc
Identyfikowany poprzez scisle okreslona wartosc atrybutu powyzej.

Inaczej mowiac - jesli atrybut istnieje - user ma readonly, a jesli
dodatkowo ma ustawiona wartosc - moze rowniez zmieniac zawartosc.

Moze mi ktos pomoc ? napisal juz ktos cos do tego ?
wiadomo cos o wsparciu do LDAP w wiki ? grepujac po slowie LDAP w
zrodlach nic nie znajduje :(

--
Z gory serdecznie dziekuje,
Marcin.