[Wikipl-l] disambigi

mzopw mzop w neostrada.pl
Pią, 12 Lis 2004, 07:13:32 UTC

Użytkownik Gemma napisał:
> From: "Marcin Sochacki" <wanted w gnu.univ.gda.pl>

> Są bezsporne, jak DTP (popularna gałąź wiedzy vice alternatywny skrót
> choroby), albo żagiel (99% kojarzy z ożaglowaniem).

> Łatwo poprawić.
>
> Beno/GEMMA

Dla ciebie DTP to popularna gałąź wiedzy a gdyby mnie ktoś sptytał co to
jest to bym mu odpowiedział: Diabli więdzą. Słyszałem, że używają tego
pojęcia ludzie, u których ulotki zamawiałem.
Według ciebie żagiel na 99 % kojarzy się z ożaglowaniem a według kogoś
innego na 97 %. a  pewnej, może sporej  części ludzi  jako piersza na
myśl przyjdzie nazwa pewnej firmy.  (właśnie sporej, bezspornej,
kojarzy, dominuje - takimi kryteriami chcemy operować przy tworzeniu
encyklopedii ?)

A gdzie jest granica ? I kto ją ustali 70 %, 80 %, Może bardziej
"jednoznacznie" czyli 95 %. Tylko co jest kryterum ? Intuicja ? Twoja,
moja czy może jeszcze kogoś ? Najlepiej Seleny. Bo kobiety mają lepszą
intuicję podobno.

mzopw