[Wikipl-l] lista fika

selena kovalusie w go2.pl
Śro, 10 Lis 2004, 21:19:16 UTC

Wiem, że niektórzy to odbiorą jako moje idee fixe, ale lista naprawdę
fika! Może to, że wiadomości przychodzą z opóźnieniem od kilku minut do
kilku dobrych godzin jest winą mojego serwera (bo faktycznie, ostatnio
odbieranie poczty jest u mnie mocno zakłócone), ale w czytniku gmane nie
pojawił się jak dotąd żaden z dzisiejszych postów z pięciu wysłanych
przez chłopaków od 13.32 do teraz (na moje konto doszły i w Pipermail
też je widać). Coś się ogólnie mówiąc biesi i bardzo mnie denerwuje.
Zapewne nie można nic z tym zrobić, proszę więc potraktować to jako
kolejny upust żółci.
Dobranoc!
Selena