[Wikipl-l] Sprawa domeny wikipedia.pl

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Śro, 10 Lis 2004, 07:47:27 UTC

/
| Płacenie za domenę przez Wikimedia Foundation byłoby jak sądzę dość
| kłopotliwe (musieliby dogadać się z danym rejestratorem co do formy
| płatności), a wątpię aby z ich punktu widzenia domena miała jakąś
| strategiczną wartość.
|
| Po zmianie rejestratora kwota będzie na tyle nieduża, że chyba nie
| powinno stanowić problemu uzbieranie jej w naszym gronie. Jestem za
| takim rozwiązaniem.
/

Z powodów zdecydowanie nieNPoVowych (czyli po prostu emocjonalnych,
a więc jak najbardziej nienieutralnych) zdecydowanie popieram Wanteda.
Miejmy coś materialnego ;-) co nas łączy. Przypominam że deklarowałem
dołączenie się do zrzutki.

	Pzdr., J"E"D (Ency) przez pewien czas pojawiający się
incydentalnie