[Wikipl-l] Prawa autorskie - wątpliwość

selena kovalusie w go2.pl
Wto, 9 Lis 2004, 14:57:15 UTC

Od południa walczę z gościem nt. art. "Księgi deuterokanoniczne". Jest
to materiał ze strony, gdzie napisano: "Autorzy umieszczonych na Stronie
materiałów wyrażają zgodę na ich pobieranie, używanie, drukowanie,
kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie w celach niekomercyjnych, pod
warunkiem podania źródła ("biblijna.strona.pl").

Moim zdaniem nie jest to licencja "wikpedyjna" - tekst u nas przecież
można modyfikować. Usuwałam trzy razy, wyjaśniałam... teraz DanielM
wstawił stronę na listę NPA. Proszę o autorytatywną wypowiedź na temat
tego rodzaju artykułów i reakcję.

Selena