[Wikipl-l] IRC - nie wszyscy byli i mogą bywać

selena kovalusie w go2.pl
Wto, 9 Lis 2004, 06:22:46 UTC

Jako że spotykacie się w porach kiedy już śpię, a planujecie spotykać
się wtedy, gdy kąpię i usypiam dziecko, no i jeszcze nie wiem czy
umiałabym się z tym ircem obejść (jeszcze tego nie robiłam!) - będę siłą
rzeczy wyłączona z dyskusji. Mam w związku z tym prośbę: gdyby padły
podczas dyskusji jakieś ustalenia - dajcie znać o tym na liście albo
przygotujcie mi (i innym nieobecnym też, jak sądzę) jakiś newsletter (z
wątkami pierduśniczymi również!). Nie cierpię, gdy mnie coś omija.
Pozdrawiam!
Selena