Re: [Wikipl-l] Re: jak to się wrzuca?

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 8 Lis 2004, 22:13:08 UTC

From: "Tomasz Sienicki" <tsca w edb.dk>
>  Akceptowalne minimum to wpisanie "{{PD}}" (całkowita dowolność użycia)
>  lub "{{GFDL}}" (licencja taka, jak wszystkie teksty Wikipedii).

To tyle co nic. Takie bzdety to może wpisywać każdy, szczególnie jak coś
ukradl, albo nie wie skąd ma. Takie osamotnione wpisy nic nie mówią. Czysty
formalizm. Żadnego dowodu do prawa do zrzeczenia się prawa.

Ja chcę wrzucić zdjęcia swojego autorstwa, albo za zgodą zainteresowanych, i
napisać o tym. Chcę uzasadnić, dlaczego są PD czy GFDL. Ale jak opisać?

np. Fot. Beno ze zgodą dla Wikipedii na GFDL?

Bo na razie to jest śmieszne. Jak ktoś nic nie wpisze, to mu skasują, a jak
wpisze dwie albo cztery literki na odczepnego ("bo tak się wpisuje"), to już
jest OK?

Beno