RE: [Wikipl-l] królowie Polski

Przemysław Zubrycki zubrycki1 w wp.pl
Pon, 8 Lis 2004, 19:22:47 UTC

>Ausir miał taką idee fix, że powywalał wszystkie tabelki z
>królem-poprzednikiem i królem-następcą na dół artykułów, czyli tam... gdzie
>wzrok nie sięga. Chcę przywrócć poprzedny, moim zdaniem przydatny dla
>czytelników układ, czyli na górę strony, gdzie będzie na pewno spełniać
>użyteczną funkcję, szcególnie dla osób które chcą coś znaleźć, lub po
prostu
>przelecieć się po kolejnych królach. W obecnym wydaniu te tabelki na ch..
>się przydają czytelnikom, bo rzadko kto będzie ich tam szukał. Są obecnie
> [...]

Mnie raczej bardziej pasują tabelki na dole strony. Kto chce ten na pewno
znajdzie na dole odpowiednią tabelkę. Na początku hasła powinien być przede
wszystkim opis kogo strona dotyczy, a nie od razu odnośniki do innych
artykułów. Inna sprawa, że sprzydało by się jakoś ujednolicić te tabelki,
może stworzyć jakiś ładniutki graficznie szablonik, bo jak na razie w tym
względzie panuje wolna amerykanka - tu tekst pogrubiony, tu tekst zwykły.

Zuber