RE: [Wikipl-l] królowie Polski

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pon, 8 Lis 2004, 19:05:59 UTC

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Gemma
Sent: Monday, November 08, 2004 2:04 PM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: [Wikipl-l] królowie Polski

Ausir miał taką idee fix, że powywalał wszystkie tabelki z
królem-poprzednikiem i królem-następcą na dół artykułów, czyli tam... gdzie
wzrok nie sięga. Chcę przywrócć poprzedny, moim zdaniem przydatny dla
czytelników układ, czyli na górę strony, gdzie będzie na pewno spełniać
użyteczną funkcję, szcególnie dla osób które chcą coś znaleźć, lub po prostu
przelecieć się po kolejnych królach. W obecnym wydaniu te tabelki na ch..
się przydają czytelnikom, bo rzadko kto będzie ich tam szukał. Są obecnie
mało przydatną funkcją, która w dodatku gryzie się optycznie z sekcjami
typu: zobacz też, stub itd.

No ale wolę poznać wolę "społeczności", żeby potem nie było wojny edycyjnej.

Beno_(wygoda przede wszystkim)/GEMMA

Masz moje blogoslawienstwo, ktore I tak do niczego sie nie przyda.

Jonasz