[Wikipl-l] Do czego sluzy wikipl-l ?

PIBWL derela w polbox.com
Nie, 7 Lis 2004, 00:39:42 UTC

Przymusu chyba nie ma?...

> Dyskusje o poszczeg  lnych artyku  ach sÄ  merytoryczne, ale od tego sÄ  przecie
> strony dyskusyjne artyku    w - ta sprawa nie wymaga uwagi wszystkich.

Coz, strony dyskusyjne maja ta wade, ze malo kto na nie zaglada,
uwazajac, ze haslo go nie dotyczy, albo przeoczy dyskusje. A tak
przynajmniej wiecej osob bedzie moglo sie zastanowic, czy maja cos do
powiedzenia na dany temat.

A'propos: proponowalem (na stronach dyskusji) zastapic kategorie:
"hitlerowcy" kategoria "nazisci" i kategorie "powstancy" zmienic na
"polscy powstancy".

Pozdrawiam,
Michal Derela - Pibwl

http://pibwl.republika.pl