[Wikipl-l] Do czego sluzy wikipl-l ?

Adam Dziura adziura w o2.pl
Pią, 5 Lis 2004, 22:48:06 UTC

Dnia Fri, 5 Nov 2004 23:44:47 +0100, Tomasz Wegrzanowski
<taw w users.sf.net> napisał:

> Skoro wymagamy, żeby wszyscy administratorzy byli zapisani na tą liste,
> bo niby dyskutuje się tu o poważnych sprawach, to może ograniczmy
> dyskusję
> wyłącznie do poważnych spraw ?

No to może dyskusje o artukułach, i jakichś tam mniej ważnych sprawach
przenieść na alt.pl.wikipedia? To może byc piąte rozwiązanie. Ileś osób
korzysta już z czytników news do listy, więc nie miałyby większego
problemu z przeniesieniem się na grupę. Można jakąś prostą instrukcję
puścić.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.idu.pl
	"W domu będzie ogień, a do domu proste drogi