[Wikipl-l] Re: trochę śmiecia ku uciesze

Tomasz Sienicki tsca w edb.dk
Pią, 5 Lis 2004, 13:32:19 UTC

 selena wrote:

> rozmowy. Stosownie do jego własnego rachunku {konta}, Pan Bóg napełnił
> go z Jego duchem {spirytusem} by nauczyć doktryny Nowego Kościoła przez
> słowo od Siebie; On upoważnił go by robić tę pracę, otworzył widok jego
> ducha {spirytusu}, i tak niech pozwoli mu do duchowego świata,

 Skojarzyło mi się ze skończonymi wczoraj "Bożymi wojownikami":

 - Mieliśmy jeszcze jednego księdza, ale niemocny był. Zmarło mu się.
 - Zostaliśmy więc bez pociechy duchowej?
 - Jest wódka.

 :-)

--
 tsca * Tomasz Sienicki