[Wikipl-l] RSS i nazwy siostrzane

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Śro, 3 Lis 2004, 17:56:31 UTC

Krzysztof P. Jasiutowicz napisał(a):

> Mnie te propozycje nie przypadły do gustu.
> Nie chodzi tu o książki raczej podręczniki
> źródła też się od razu kojarzą z kodem źródłowym lub z tymi tryskającymi
> wodą źródlaną. Wspólne nie oddaje o co tam chodzi już lepiej Wspólnota.

jasne, ale czy caly pomysl do bani czy tylko chodzi o lepsze
odpowiedniki? bo przyznam ze mnie teraz razi jak kolo siebie sa dwa
spolszczone i dwa angielskojezyczne projekty i mam nadzieje ze chodzi
raczej o to drugie i ktos podrzuci lepsze nazwy.

--
Ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła, ale po co ryzykować?
[R. Reagan]