[Wikipl-l] RSS i nazwy siostrzane

Tomasz Goździewicz tomek.go w gmail.com
Śro, 3 Lis 2004, 17:00:02 UTC

On Wed, 03 Nov 2004 15:38:22 +0100, Daniel Koć <kocio w linuxnews.pl> wrote:

> czy mozna dodac do naglowka HTML (byc moze tylko strony z ostatnimi
> zmianami?) ciag:

Przecież jest już:
<link rel='alternate' type='application/rss+xml' title='RSS 2.0'
href='/w/wiki.phtml?title=Specjalna:Recentchanges&amp;feed=rss' />
<link rel='alternate' type='application/rss+atom' title='Atom 0.3'
href='/w/wiki.phtml?title=Specjalna:Recentchanges&amp;feed=atom' />

nie wiem od jak dawna, bo nie zaglądałem w źródło

> dzieki temu w Firefoksie na dole bedzie sie pojawiac ladna ikonka
> pozwalajaca dodac zakladke RSS do przegladarki.

Taka ikonka u mnie się w Ffoksie pojawia i to jak dawno sięgam
pamięcią (tzn. co najmniej 2 tygodnie, wcześniej nie używałem Ff do
Wikipedii ;)

--
Tomasz Goździewicz
[[Wikipedysta:Goto]]