[Wikipl-l] Wazne: techniczne ogloszenie (Grafiki)

PIBWL derela w polbox.com
Wto, 2 Lis 2004, 21:42:41 UTC

> Ladujesz do Commons i robisz strone opisu zarówno na pl: jak i na
> Commons (mo na robi  lokalne strony opisu grafik dla grafik lezacych
> na Commons).

Dobrze, ale jak opisac prawa autorskie? - w  wiadomosci z:
 http://mail.wikipedia.org/pipermail/foundation-l/2004-
October/001440.html
 autor napisal, zeby licencje opisac tylko na Commons, a na stronach
narodowych podawac link z MediaWiki - czy to tylko na angielskiej,
czy u nas tez cos takiego robic?

Pozdrawiam,
Michal Derela - Pibwl

http://pibwl.republika.pl