[Wikipl-l] Pytanie o kategorie

Rosa, Michael michael.rosa w eds.com
Wto, 2 Lis 2004, 03:50:17 UTC

Witam,

Czy ktos moglby mi wyjasnic w prosty i przystepny sposob w sam raz na moj
prosty mozdzek w jakis sposob dzialaja "kategorie"?

Udalo mi sie ostatnio splodzic kilka tekstow (np. [[2 Karo Wilkosza]],
[[Andrzej Wilkosz]]) i wstawilem jest obydwa do [[Kategoria:Brydż]], a taże
to pierwsze do [[Kategoria:Konwencje licytacyjne]], a to drugie do
[[Kategoria:Brydżyści]].

Czesc moich wypocin szybko poprawiono, a ze sposobu w jakim naniesiono
poprawki wnioskuje, ze jeżeli dany artykul jest już w pod-kategorii glownej
kategorii, to należy do umiescic tylko w pod-kategorii - czyli [[2 Karo
Wilkosza]] powinno być w [[Kategoria:Konwencje licytacyjne]], ale ponieważ
to podlega po [[Kategoria:Brydżyści]] to już tego drugiego wpisu w [[2 Karo
Wilkosza]] nie musze wstawiac?

BTW - czy można zmienic nazwe kategorii?  Wydaje mi się, ze powinno być
[[Kategoria:Systemy licytacyjne]], a nie [[Kategoria:System licytacyjny]].

TIA

Michal