[Wikipl-l] czas zimowy

selena kovalusie w go2.pl
Pon, 1 Lis 2004, 15:46:28 UTC

Gemma napisał(a):
> From: "selena" <kovalusie w go2.pl>

> O, a to nowość. I pytanie do specjalstów: na ile spowalnia to pojawianie się
> eranu po odświeżeniu? (bo jego wadą zawsze było pojawianie się nie
> sukcesywnie, tylko dopiero w całości po dłuższym wyczekaniu).
>
> Beno/GEMMA

Specjaliści zapalają znicze...
Z mojego doświadczenia widzę, że praktycznie nie ma różnicy - 1000 czy
500. Tak więc preferencje mam 1000, ale jak mnie z rzadka nie ma dłużej,
to przestawiam na parę tysięcy, żeby zerknąć odpowiednio w tył, a potem
wracam do mniejszej ilości. A na wszelki wypadek mam porobione zakładki
na te domyślne mniejsze ilości - 50, 100, 250 i 500 (OZ to OCZYWIŚCIE u
mnie strona startowa) i jak nie potrzebuję tego tysiąca, to przechodzę
na odpowiednią zakładkę z mniejszą ilością zmian (w IE to chyba są
ULUBIONE, a pewnie z IE korzystasz?).

Tyle porad technicznych od informatycznego półgłówka. ;)

S.