[Wikipl-l] Jaime Bleda

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pon, 1 Lis 2004, 10:23:18 UTC

From: "selena" <kovalusie w go2.pl>
> Że niby miało mi się teraz zrobić głupio?... Bycie adminem nie ma tu nic
> do rzeczy - nie chodziło o zwykłe cofnięcie zmian, tylko o ich
> zneutralizowanie, na co nie miałam w danym momencie ani czasu, ani
> ochoty. Zresztą Szumyk już posprzątał, co zapewne widziałeś, więc o co
> Ci chodzi? O pozaśmiecanie listy, czy o podokuczanie komuś?

Jesli już, to Ty zaśmiecasz listę, szczególnie że artykulik krótki byl i
sama mogłaś poprawić, albo zostwić sobie na następny dzień linka. Nie
rozumiem, po co innych absorbowałaś taką błahostką. Ja wyszedłem z
założenia, że jesli to piszesz, to jest to jakaś poważna sprawa, a nie taki
bzdet.

Ja codziennie mam sprawy przekładane na jutro, ale by mi do głowy nie
przyszło, żeby innych prosić o dokańczanie tego, co móglbym sam zrobić. Stąd
zostałem Twoim pierwszym listem kompletnie zdezorientowany.

Beno/GEMMA